شرایط و ضوابط عمومی

مسافر گرامی خواهشمند است قبل از صدور بلیط و رزرو هتل قوانین و شرایط را با دقت مطالعه بفرمایید.

قوانین عمومی :

1- با توجه به شرایط ویروس کرونا، محدودیت کشورهای مقصد و شرایط خطوط هوایی تا اطلاع ثانوی، مسافران محترم میبایست از قوانین کشور مقصد ، قوانین خطوط هوایی و همچنین هتل مورد نظر خود در رابطه با پذیرش مسافران اطمینان حاصل نمایند.

2- خدمات و محتوای عرضه شده توسط این سایت ( تارنما ) جهت استفاده در این سایت تولید می شوند.هرگونه سوء استفاده از اطلاعات، متن ها ، عکس ها، نقشه ها ، لوگو ، طرح ها و ... از این وب سایت پیگرد قانونی دارد و هیچ فرد حقوقی و یا حقیقی اجازه سوء استفاده از مطالب این سایت را ندارد.ذکر مطالب این سایت در اینترنت تنها با ذکر نام و آدرس این سایت و لینک به مطلب مجاز است و در رسانه های کاغذی، با کسب اجازه از مسئولان سایت.

3- کلیه عملیات خرید بلیط ، هتل در این سایت مشمول قوانین جاری تجارت الکترونیک بوده و هرگونه تخلف پیگرد قانونی خواهد داشت.خریدار بدینوسیله اظهار مینماید که از کلیه قوانین و مقررات پرداخت آنلاین آگاهی کامل دارد.

4- ثبت نام در این سایت رایگان است و قوانین و مقررات سایت از طرف کاربر لازم الاجرا میباشد.خریدار در کلیه مراحل خرید و یا استرداد بلیط ، هتل ، اعتراف به آگاهی کامل از قوانین بلیطهای جاری و هتل ها و همچنین نحوه ی خرید و سوار شدن به هواپیما بر اساس مکانیزم بلیط های الکترونیکی میباشد.چنانچه با این قوانین موافق هستید بر روی چک باکس کلیک کرده و فرآیند ثبت نام را تکمیل نمایید.

5- نام و نام خانوادگی مسافر باید کامل با کارت شناسایی اعم از ( در پروازهای داخلی کارت ملی و در پروازهای خارجی گذرنامه ) مطابقت داشته باشد، لطفا مشخصات خود را حتما به زبان انگلیسی وارد نمایید.در انتخاب پرواز و صحت اطلاعات فوق کمال دقت را بکار برید چون بعد از خرید بلیط امکان تغییر اسم مسافر وجود ندارد و مسئولیت هرگونه خطای احتمالی بر عهده خریدار خواهد بود.ضمنا همراه داشتن مدارک شناسایی در زمان مراجعه به فرودگاه الزامی میباشد.

6- شایان به ذکر است در صورتیکه مسافر اقدام به خرید بلیط ، هتل به صورت آنلاین نماید کلیه مسئولیت عواقب نداشتن : ویزای ترانزیت ، ویزای معتبر کشور و یا کشورهای مقصد ، بیمه مسافرتی و مدارک احراز هویت با مسافر و یا خریدار بوده و این شرکت هیچگونه مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت.

7- پرداخت اینترنتی شما از طریق کلیه کارتهای عضور شبکه شتاب میسر میباشد.

8- بلیط خریداری شده غیر قابل واگذاری به غیر است و چنانچه مشخصات بلیط یا واچر و مشخصات مدارک شناسایی مسافر مطابقت نداشته باشد کارت پرواز صادر نمیشود و یا مسافر در هتل پذیرش نخواهد شد.

9- خریدار موظف میباشد شماره موبایل و پست الکترونیکی خود را جهت تماس های اضطراری در تمامی مراحل ثبت نام و خرید به صورت صحیح وارد نماید در غیر این صورت مسئولیت کلیه عواقب ناشی از آن به عهده خریدار میباشد.

10- مسافر به گروه های بزرگسال ( سن بیشتر از 12 سال )، کودک ( سن بین 2 تا 12 سال ) و نوزادان ( زیر 2سال ) اطلاق می گردد ، در صورت درخواست های ویژه اعم از : مسافران نیازمند خدمات ویژه ( معلولین ، بیماران ، کودکان بدون همراه و ... ) و همچنین مسافران با درخواست ویژه دیگری مانند متقاضی غذای مخصوص که بر حسب امکان ارائه خدمات خطوط هوایی بایستی هنگام خرید اظهار نمایند.برای ارائه مدارک پزشکی و مدارک مورد نیاز خدمات ویژه باید به شرکت میسان گشت مراجعه کنید.درصورت بروزهرگونه اشتباه در وارد کردن رده سنی مسئولیت آن با خریدار خواهد بود.

11- در صورت عدم تاییدیه بانک و عدم مشاهده بلیط یا واچر هتل در منوی پیگیری خرید پرواز و هتلی برای شما رزرو نشده است.

12- کسانی که به هر شکل در سامانه رزرواسیون ایجاد مزاحمت و اختلال نمایند، اعم از ایجاد رزروهای موقت و متعدد یا تماس های تلفنی و غیره، با استناد به قانون تجارت الکترونیک و به عاملیت پلیس فتا ( پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات) برخورد جدی صورت گرفته و مراتب جهت پیگیری به دستگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.

13- هر مسافر بزرگسال می تواند فقط یک نوزاد زیر دو سال به همراه داشته باشد.

14- کلیه رزروهای نهایی شده(بعد از پرداخت) که در مواردی خیلی خاص ( اشتباهات سیستمی، مشاهده مشکلات در رزرو،دلایل امنیتی، همزمانی رزرو با افراد بلند پایه، اشتباهات کارگزار و یا کارمندان رزرواسیون)، چند ساعت(اداری) پس از رزرو لغو شده اند، سعی می گردد رزرو دیگری در همان زمان برای خریدار تهیه و یا وجه به خریدار مستردد گردد.

15- در صورت بروز هرگونه خطا در حین فرآیند خرید برای صدور بلیط یا بیمه مسافرتی (درگاه بانکی) و اختلالات ناشی از سامانه های پرداخت و سیستمهای رزرواسیون خطوط هوایی(GDS,CRS) و سیستمهای خرید بیمه مسافرتی، این شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال بلیطها و بیمه نامه های صادر نشده نخواهد داشت. در صورتیکه وجهی از حساب خریدار کسر شده باشد، شرکت موظف به بازپرداخت وجه میباشد و هیچگونه تعهد دیگری ندارد.

16- در صورتیکه درخواست صدور ویزای مسافر بدون پاسخ و یا ریجکت بماند، مشمول کنسلی بوده و پرداخت بلیط با توجه به نوع پرواز و هتل برعهده خریدار میباشد.

شرایط و ضوابط عمومی رزرو و خرید بلیط هواپیما

1- در خصوص امور مربوط به پروازهای هوایی با توجه به مقررات حمل و نقل هوایی که در تاریخ 12 اکتبر 1939 در ورشو به امضا رسیده است و نیز اصلاحیه پیمان مزبور که در تاریخ 28 سپتامبر 1995 در لاهه تصویب شده و همچنین مقررات مربوط به سازمان هواپمایی کشوری عمل خواهد شد.

2- تنها مرجع رسیدگی به شکایات در مورد تور و ویزا و هتل، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی میباشد و تنها مرجع رسیدگی به شکایات در مورد بلیط هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری است.

3- طبق مقررات سازمان هواپیمایی کشوری، مسئولیت کنسلی، تاخیر و یا تعجیل در زمان انجام پرواز، برعهده شرکت هواپیمایی برگزار کننده ی پرواز میباشد.

4- امکان رزرو آنلاین پرواز برای ارائه به سفارت وجود ندارد، لطفا در صورت نیاز با همکاران ما در تماس باشید.

5- لغو و تغییر تاریخ باید تا دو روز کاری قبل از پرواز و تنها در ساعات اداری به شرکت اطلاع داده شود.

6- قوانین کنسلی و تغییر تاریخ هر خطوط هوایی و هتل از لحظه جستجو موجود میباشد. در صورت نیاز به استناد همان قوانین هزینه کنسلی یا تغییرات لازم محاسبه می گردد.

7- اگر خریدار و یا مسافر قصد کنسل کردن بلیط را داشته باشد،طبق قوانین اعلام شده هزینه کنسلی کسر گردیده و بازپرداخت الباقی تنها از طریق شماره ی حساب یا کارت بانکی که اعلام شده است خواهد بود.روند بازپرداخت وجه ممکن است تا 14 روز کاری به طول انجامد.لازم به ذکر است اگر کنسلی حتی دقایقی پس از خرید انجام گیرد شرایط و هزینه آن طبق قوانین اعلام شده روی سایت میباشد.

8- امکان صدور بلیط برای کودک به تنهایی وجود ندارد در صورت نیاز با ما در تماس باشید.

9- اگر مسافر نوزاد در سیستم ثبت گردد ، صندلی جداگانه برای او از سمت خطوط هوایی در نظر گرفته نخواهد شد.

10- در فرآیند خرید در صورتیکه پرداخت وجه با موفقیت انجام گیرد و بلیط را مشاهده ننمودید ابتدا با وارد نمودن اطلاعات درخواستی اقدام به مشاهده آن نمایید و در غیر اینصورت با همکاران ما در تماس باشید.

11- پس از صدور بلیط، خرید شما قطعی شده و میتوانید در منوی پیگیری خرید ( در قسمت پروفایل کاربری) از بلیط الکترونیکی خود پرینت تهیه نمایید.همچنین شماره سریال بلیط برای شما ایمیل خواهد شد.

12- در صورتیکه مسافر و یا خریدار اقدام به رزرو بلیط از شرکت های مسافرتی دیگر کرده باشد و از این سایت نیز اقدام نماید، در صورت تکراری بودن رزرو، این سایت هیچگونه مسئولیتی ار قبال این رزرو یا بلیط نداشته و ابطال رزرو یا بلیط از طرف خط هوایی صورت می گیرد و مسئولیت آن بعهده مسافر و یا خریدار میباشد.

13- اطلاعات درج شده در سایت، اعم از عوارض و مالیات، حق سرویس، صندلی پروازی،کترینگ و کلیه امکانات و توضیحاتی که نمایش داده می شود، عینا و مستقیم از سیستم خط هوایی مربوطه استخراج شده و بر روی سایت نمایش داده شده است، لذا کلیه مسئولیت های مربوط به اطلاعات بر عهده خط هوایی میباشد.

14- حضور مسافر در فرودگاه برای پرواز های داخلی دو(2) ساعت قبل از پرواز و برای پروازهای خارجی سه(3) ساعت قبل از پرواز الزامی میباشد.

15- در صورتیکه مسافر و یا خریدار اقدام به رزرو بلیط خود نماید ولی درخواست صدور بلیط را در سایت ثبت نکند بعد از پایان محدوده زمان صدور بلیط این سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال رزرو باطل شده ندارد و مسافر و یا خریدار می بایستی مجددا اقدام به رزرو و صدور بلیط در صورت تغییر نرخ نماید.

16- بلیط پرواز یکطرفه تنها زمانی قابل استفاده است که یکی از شرایط ذیل را دارا باشد:

• اقامت دائم ویا موقت کشور مقصد

• ویزای بلند مدت با شرایط تاریخ انقضای بیش از یکسال

• عدم وجود محدودیت اقامت

• داشتن بلیط ادامه ی مسیر

17- هنگام مراجعه به فرودگاه بایستی پرینت بلیط و یا شماره سریال بلیط خود را همراه داشته باشید.همچنین همراه داشتن مدارک هویتی از جمله کارت ملی ، گذرنامه معتبر ( در پروازهای خارجی) و روادید(ویزا معتبر در صورت نیاز) جهت صدور کارت پرواز الزامی میباشد.مسافر بر طبق قوانین و مقررات جاری موظف به رعایت الزامات قانونی برای سفر میباشد.

18- به منظور از دست ندادن پرواز به مسافت فرودگاه و ترمینال های ورودی و خروجی توجه نمایید.

19- همراه داشتن مجوز پزشکی جهت پذیرش خانم های باردار، افراد مبتلا به بیماری ها قلبی-عروقی، بیماری های تنفسی، صرع،آنمی شدید،دیابت ملیتوس کنترل نشده،کسانیکه دیالیز میشوند یا کسانیکه از داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی استنفده مینمایند و یا هرگونه بیماری که سبب منع سفر هوایی باشد،هنگام سوار شدن به هواپیما ضروری میباشد. خرید بلیط مسافرینی که دارای شرایط خاص پرواز مانند موارد فوق یا استفاده از ویلچر و بالابر هستند، میبایست با شرکت هماهنگی لازم را انجام دهند در غیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی متوجه این شرکت نمیباشد.

20- در صورتیکه که بلیط تهیه شده بیش از یک پرواز داشته باشد، میبایست از پروازها به ترتیب استفاده شود در صورت عدم استفاده به ترتیب میبایست از مشاورین با در اختیار قراردادن اطلاعات کافی مبنی بر عدم استفاده به ترتیب پرواز ، امکان پذیر بودن آن را بررسی نمایند.

21- در صورت تمایل به خرید بلیط دو پرواز متوالی دارید بایستی حداقل 3 (سه) ساعت بین رسیدن پرواز اول به مقصد و حرکت پرواز دوم فاصله باشد.در غیر اینصورت مسئولیت از دست دادن پرواز دوم به عهده مسافر و یا خریدار میباشد.

22- در صورتیکه پرواز رفت و برگشت از دو خط هوایی مختلف باشند، در صورت لغو پرواز رفت یا انصراف مسافر از پرواز به دلیل تاخیر بیش از دو ساعت، ممکن است لغو پرواز برگشت شامل جریمه ی کنسلی شود.

23- پروازهای که توقف سوختگیری ( INTERLINE) دارند، در برخی مسیرها نیاز به ویزای ترانزیت دارند.لطفا در صورت مشاهده با همکاران ما در تماس باشید.

24- در صورتیکه خط هوایی دچار ورشکستگی شود،این شرکت وظیفه ای در قبال استرداد مبالغ ندارد و تنها میتواند پیگیری های لازم را با خط هوایی انجام دهد و جبران خسارات ناشی از آن بر عهده این شرکت نمیباشد.

قوانین نرخ لحظه آخری

1- پروازهای نرخ لحظه آخری بجز پرواز ماهان ، غیر قابل استرداد ، کنسل کردن و تغییر تاریخ میباشند.

2- پروازهای نرخ لحظه آخری به غیراز پرواز ماهان فاقد بار میباشند. در صورت ارائه خدمات خرید بار از طرف خط هوایی می توانید هنگام خرید بلیط در قسمت خرید بار، با پرداخت هزینه اعلام شده روی سایت میزان بار لازمه را خریداری نمایید.

قوانین پروازهای چارتری

1- در خصوص بلیط چارتر هزینه غیر قابل استرداد میباشد.

2- در صورت کنسل شدن پرواز چارتر از طرف خط هوایی و عدم دریافت بلیط جایگزین از طرف مسافر، مبلغ بلیط به طور کامل مستردد خواهد شد.

قوانین و مقررات پروز داخلی:

1- بنابر ابلاغ وزارت بهداشت و ستاد کرونا مبنی بر ارائه تست منفی کرونا (PCR) برای مسافران حمل و نقل هوایی، افرادی که بر اثر وجود علائم بیماری کووید 10 تست داده اند و تست آنها مثبت اعلام شده است موظفند پس از طی 14 روز از دوران نقاهت و سلامتی کامل به مراکز معتبر وزارت بهداشت مراجعه و مجددا تست کرونا (PCR) داده و جواب منفی آن را برای استفاده از خدمات حمل و نقل هوایی در زمان سفر داشته باشند.

2- بدیهی است در صورت بی توجهی و عدم پذیرش مسافر توسط خط هوایی تمامی جرایم و هزینه ی کنسلی و نوشو پرواز برعهده مسافر است و میسان گشت خوبان در قبال آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

3- حضور مسافر در فرودگاه برای پروازهای داخلی دو(2) ساعت قبل از پرواز الزامی است.

قوانین و مقررات بیمه مسافرتی

1- بیمه مسافرتی برای کلیه افراد بالای 60 سال الزامی است که هزینه آن مجزا از مسافر اخذ می گردد.

2- خدمات بیمه مسافرتی این سایت ویژه مسافرین دارای پاسپورت ایرانی میباشد.

3- بیمه نامه ها فقط در صورتیکه مبدا سفر ایران باشد معتبر و قابل استفاده هستند.

4- توجه داشته باشید، بیمه نامه هایی که بعد از تاریخ سفر و بعد از خروج از کشور خریداری شوند فاقد اعتبار میباشند.

5- در صورت ریجکت شدن ویزا یا کنسل شدن سفر، مسافر همراه با برگه ریجکتی از سفارت و اصل پاسپورت پس از مراجعه به شرکت امکان کنسل کردن بیمه نامه را دارد.

6- برای مسافران بالای 75 سال در زمان سفر در حوزه کشورهای آسیایی و آفریقایی امکان خرید بیمه وجود ندارد.

7- برای مسافران بالای 80 سال در زمان سفر در حوزه شنگن و کشورهای آمریکایی و کانادا امکان خرید بیمه وجود ندارد.

قوانین و مقررات پرواز خارجی

شرایط و ضوابط مربوط به پرواز های خارجی

1- کلیه مسافران پروازهای ورودی و خروجی از / به ایران ملزم به تکمیل فرم های مورد نیاز و ارائه نتیجه تست منفی کووید 19 (PCR) که حداکثر مربوط به 72 ساعت قبل پرواز به کشور مقصد باشد الزامیست.

2- شرایط و الزامات پذیرش مسافران پرواز قطری :

3- تمامی مسافران پروازهای خروجی از ایران ( تهران ، مشهد ، اصفهان ، شیراز) 72 ساعت قبل از پرواز بایستی گواهی تست منفی کووید 19 (PCR) به همراه فرم رضایت را ارائه دهند.

4- مسافرین پروازهای قطری به مقصد کانادا که قصد خرید بلیط را دارند بایستی بعد از خرید بلیط تصویر ویزا و صفحه اول پاسپورت خود را جهت تایید پرواز (OK TO BOARD) را به ایمیل QR@MAYSUNGASHT.IR ارسال نمایند تا پذیریش و یا عدم پذیرش از سمت خط هوایی و کشور مقصد به آنان اطلاع رسانی گردد.

5- شرایط و الزامات پذیرش مسافران تمامی خطوط به مقصد امارات:

6- انجام تست کرونا (PCR) در مراکز معتبر حداقل 72 ساعت قبل پرواز برای کلیه مسافران دارای ویزای توریستی، تجاری،اقامتی الزامی میباشد.

7- مسافران ایرانی که کمتر و یا تا 7 روز از کشور خارج شده اند نیازی به تست مجدد کرونا (PCR) ندارند و همان آزمایشی را که قبل از خروج از کشور اخذ نموده اند را میتوانند برای ورود به کشور ارائه نمایند.

8- پرداخت عوارض خروج از کشور، مالیات شهری (CITY TAX)، مالیات مسافرتی (TOURIST TAX)، در کشورهای مقصد و مسئولیت کنترل عدم ممنوع الخروج بودن مسافر به عهده ای شخص مسافر می باشد.

9- پاسپورت مسافران آمریکا و کانادا باید در زمان بازگشت از سفر حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

10- در صورتیکه از اعتبار پاسپورت کمتر از شش ماه باقی مانده باشد ، اجازه خروج از کشور در فرودگاه به مسافر داده نمی شود و مسئولیت آن بعهده مسافر و یا خریدار میباشد.

11- حضور مسافر در فرودگاه برای پروازهای خارجی چهار (4) ساعت قبل از پرواز الزامیست.

12- شماره پاسپورت می بایستی به صورت کامل به همراه حروف انگلیسی آن وارد شود در غیر این صورت کلیه جرایم و مسئئولیت آن به عهده مسافر و یا خریدار میباشد.

13- در صورتیکه بعد از خرید اقدام به تمدید پاسپورت نمودید حتما کپی پاسپورت را به ایمیل SUPPORT@MAYSUNGASHT.IR ارسال نمایید. در صورتیکه آپدیت کردن اطلاعات طبق قوانین خط هوایی شامل هزینه گردد مسافر و یا خریدار موظف به پرداخت آن میباشد.

14- برخی از پروازها نیازمندند 24 ساعت قبل از پرواز از طریق وب سایت خط هوایی مذکور اقدام به دریافت کارت پرواز خود نمایید و برگه پرینت شده را همراه داشته باشید. لطفا 48 ساعت قبل از سفر حتما هماهنگی لازم را با این شرکت مبذول فرمایید.در غیر اینصورت خط هوایی مربوطه مبلغ 60 یورو، هزینه کارت پرواز را از شما دریافت خواهد کرد. هنگام خرید پیغام مربوط جهت اطلاع شما روی سایت نمایش داده می شود.

15- لطفا در صورتیکه در مورد توقف ها و ویزاهای مورد نیاز برای پرواز، سوالی داشتید حتما با همکاران ما در تماس باشید.

16- در صورتیکه به یکی از کشورهای زیر مسافرت میکنید و مجوز اقامت در آنها را ندارید به حداکثر مدت زمان مجاز اقامت در این کشورها دقت نمایید.

• ترکیه ( 3ماه)

• مالزی (14 روز)

• ارمنستان (21 روز)

• قبرس آسیایی ( 1 ماه )

• عمان ( 10 روز)

17- ورود به اکثر کشورها نیازمند ویزا است. قبل از خرید بلیط، شرایط ویزای کشور مقصد و کشورهای ترانزیت ( کشورهایی که در فرودگاهشان توقف دارید) را بررسی بفرمایید و در صورت پیدا نکردن اطلاعات کافیست با همکاران ما در تماس باشید.

18- برای کلیه پروازهایی که در کشورهای حوزه شنگن توقف دارند و مقصد نهایی، کشور غیر حوزه شنگن باشد مسافرین موظف به تهیه ویزای ترانزیت میباشند حتی اگر کشور مقصد نیازی به ویزا نداشته باشد. در صورت عدم تهیه ویزای ترانزیت کلیه مسئولیت با شخص مسافر میباشد.

19- کشورهای حوزه شنگن عبارتند از :

• اتریش بلژیک جمهوری چک

• فنلاند فرانسه دانمارک

• یونان نروژ هلند

• ایسلند ایتالیا آلمان

• لیختن اشتاین لهستان اسپانیا

• اسلوونی لوکزامبورگ مالت

• لتونی لیتوانی پرتغال

• استونی مجارستان سوئد

• اسلواکی سوئیس

20- با ویزای توریستی شنگن ورود باید از همان کشوری باشد که ویزای توریستی را از سفارت آن گرفته اید.

21- پرواز مقصدهای آمریکا مجاز به توقف در کانادا نمیباشند.

22- پرواز مقصدهای کانادا مجاز به توقف در آمریکا نمیباشند.

23- برای مقصدهای آمریکای جنوبی یا آمریکای مرکزی، در صورت توقف در حوزه شنگن و انگلستان نیاز به ویزای ترانزیت دارید.

24- در نظر داشته باشید برای پروازهایی که دو توقف در اروپا داشته باشند و بعد به آمریکا یا کانادا سفر کنند باید حتما ویزای ترانزیت داشته باشید.

25- برای مقصدهای آمریکا و کانادا فقط مجاز به داشتن یک توقف کمتر از 8 ساعت در صورتیکه ادامه مسیر در همان روز ورود باشد ( تاریخ به وقت محلی تغییری نداشته باشد) بدون نیاز به ویزای ترانزیت در حوزه شنگن میباشید.بدیهی است در صورت عدم رعایت شرایط ذکر شده ، داشتن ویزای ترانزیت الزامی است.

26- در صورتیکه با پرواز BRITISH AIRWAYS از تهران به مقصدهای آمریکا یا کانادا استفاده می کنید با توجه به داشتن ویزای کشور مقصد در صورتیکه پرواز ادامه مسیر در همان روز ورود به لندن باشد ( تاریخ به وقت محلی تغییری نداشته باشد) نیازی به داشتن ویزای ترانزیت نمی باشد . بدیهی است این شرایط فقط از مبداء تهران میباشد.

27- برای مقاصد اروپایی در صورت توقف در لندن نیاز به ویزای ترانزیت انگلستان دارید.

28- در صورتیکه از پروازهای توقف دار در روسیه به مقصد صربستان استفاده می نمایید و در روسیه بیشتر از 18 ساعت توقف دارید حتما بایستی ویزای ترانزیت روسیه را داشته باشید.

29- در صورتیکه از پرواز AEGEAN استفاده می کنید حتما باید ویزای شنگن داشته باشید حتی اگر در کشور مقصد نیازی به ویزا نداشته باشید.

30- در صورت خرید پروازهایی که در هنگ کنگ توقف دارند نیاز به ویزای ترانزیت دارید حتی اگر در کشور مقصد نیازی به ویزا نداشته باشید.

31- در صورت خرید پروازهایی که در چین توقف دارند نیاز به ویزای ترانزیت چین دارید.

32- در صورت خرید پروازهایی که در تایلند توقف دارند نیاز به ویزای ترانزیت دارید.

قوانین و مقررات هتل های خارجی

1- هتل هایی که در شرایط کنسلی آن ها غیر قابل استرداد (NON-REFUNDABLE) هست به هیچ عنوان پس از رزرو امکان اصلاح / تغییر یا استرداد وجود ندارد و در صورت کنسلی مبلغ رزرو سوخت کامل است.

2- رزرو هتل تحت هیچ شرایط قابل اصلاح / تغییر نیست، در صورت نیاز به اصلاح / تغییر میبایست رزرو خود را مطابق با قوانین کنسلی، باطل نمایید و مجددا اقدام به رزرو جدید نمایید.

3- زمان ورود و خروج مسافر به / از هتل متفاوت میباشد و مسافر موظف است طبق زمان بندی هتل عمل نماید. در صورت نیاز به تحویل اتاق زودتر از زمان مورد نظر و یا تخلیه دیرتر از زمان اعلام شده حتما هماهنگی قبلی انجام پذیرد.

4- ساعت پذیرش مسافر در هتل ( CHECK-IN) بعد از ساعت 14:00 تا ساعت 23:59 تاریخ رزرو اتاق میباشد.در صورتیکه به هر دلیلی قصد مراجعت به هتل بعد از ساعت 23:59 را دارید، حتما زمان رزرواسیون این موضوع را به شرکت اطلاع دهید تا هماهنگی های لازم با هتل صورت پذیرد.در غیر اینصورت این شرکت در قبال عدم پذیرش مسافر در هتل مسئولیتی ندارد.

5- همراه داشتن مدارک شناسایی در زمان مراجعه به هتل الزامیست.

6- بعضی از هتل ها مبلغی را به عنوان ودیعه (DEPOSITE) به صورت نقد در زمان تحویل دادن اتاق از مسافرین دریافن می نماید که مسافرین بایستی این مبلغ را به هتل پرداخت نمایند.

7- توجه داشته باشید همراه داشتن کردیت کارت زمان CHECK-IN در کلیه هتل های کانادا الزامیست و بعهده شخص مسافر میباشد.

8- با توجه به تنوع اتاقهای موجود (TYPE ROOMS) در اماکن اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان و ... در اتاقهای سه تخته (TRIPLE) تخت سوم بصورت تخت سافاری میباشد.

9- توجه داشته باشید در صورتیکه اقدام به رزرو اتاق دو تخته (DOUBLE) می نمایید و همراه ( فرزند) دارید ، به همراه شما تختی اختصاص داده نخواهد شد. قانون سن فرزند همراه بدون تخت در هتلها متفاوت میباشد و اگر پذیرش فرزند همراه شامل هزینه ای گردد مستقیما توسط مسافر به هتل پرداخت خواهد شد.

10- ظرفیت پذیرش مسافر در اتاق SINGLE یکنفر و در اتاق DOUBLE دو نفر و در اتاق TRIPLE سه نفر و اتاق QUADRUPLE چهار نفر میباشد. در صورتیکه تعداد مسافرین و ظرفیت اتاق خریداری شده متناسب نباشد، در صورت پذیرش از سمت هتل، هزینه پذیرش و خدمات مربوط به نفرات اضافه در هتل از مسافرین دریافت خواهد شد.

11- تعداد افراد انتخابی ( اعم از بزرگسال و کودک ) تضمینی برای ارائه تخت به همان تعداد نمیباشد.بسته به هتل و نوع اتاق انتخابی متفاوت هست و در صورت هرگونه ابهام میتوانید به سایت اصلی هتل مراجعه کنید و نوع اتاق را بررسی بفرمایید.

12- هزینه پرداختی بابت تخت اضافه (EXTRA-BED) در برخی هتلها شامل هزینه غذا نمی گردد و مسافر ملزم به پرداخت هزینه در هتل میباشد.

13- رزرو اتاق برای افراد زیر سن قانونی که به تنهایی قصد اقامت در هتل را دارند از نظر سایت بلامانع میباشد ولی پذیرش این مسافر بستگی به قوانین کشور محل اقامت دارد. در صورت نیاز به کنسلی جرایم طبق قوانین اعلام شده محاسبه و استرداد می شود و این شرکت مسئولیتی در قبال مسافر نخواهد داشت.

14- نظر به اینکه سیاستهای قابل اجرای هتل با کارگزاران متفاوت از شرایط پذیرش و ابطال رزرو مسافر به صورت انفرادی است لذا تنها قوانین اعلام شده روی سایت بر روابط مسافر با شرکت در خصوص شرایط ابطال یا انجام تغییر روی واچر خریداری شده قابل اجرام میباشد.

15- طبقه واقع شدن اتاق و نوع تخت کاملا بستگی به شرایط موجود در زمان پذیرش مسافر و اتاقها دارد.

16- در صورتیکه در زمان اقامت مسافر، هتل در شرایط تعمیرات و RENOVATE باشد و مسافر محترم از شرایط ناراضی باشید باید مستقیما عدم رضایت خود را به هتل اعلام نموده و از هتل درخواست هتل جایگزین نماید.در غیر این صورت این شرکت هیچگونه کمکی نمیتواند به مسافر داشته باشد.

17- در صورتیکه هتل به هر دلیلی امکان پذیرش مسافر با وجود واچر معتبر را نداشته باشد این شرکت هتلهای جایگزین را که از طرف تامین کننده معرفی شده است را به مسافرین پیشنهاد میدهد در صورتیکه مسافرین هتل پیشنهادی را قبول نکنند این شرکت مبلغ اخذ شده بابت آن رزرو را به مسافرین عودت میدهد و دیگر هیچگونه مسئولیتی در قبال آن رزرو نخواهد داشت و مسافرین بایستی خودشان هتل دیگری تهیه نمایند.

18- قوانین کنسلی و تغییر تاریخ هتل از لحظه موجود میباشد در صورت نیاز به استناد همان قوانین هزینه کنسلی یا تغییرات لازم محاسبه می گردد.

19- امکانات ارائه شده مثل خوراکی و نوشیدنی ، سونا ، جکوزی، اینترنت ، رستورانها ، باشگاه وزرشی و ... بنا به نوع اتاق انتخابی شما ارائه می گردد در صورتیکه اتاق انتخابی شما مجاز به استفاده رایگان از این خدمات نباشد ، هزینه آن مستقیما در هتل از مسافر دریافت خواهد شد.

20- اطلاعات درج شده در سایت اعم از عوارض و مالیات ، حق سرویس ، اتاقها، صبحانه ، نهار ، شام ، استخر و سونا، اینترنت ، رستوران ، ترانسفر فرودگاهی و کلیه امکانات و توضیحاتی که نمایش داده می شود عینا و مستقیم از سیستم هتل مربوطه استخراج شده و بر روی سایت نمایش داده شده است ، لذا کلیه مسئولیت های مربوط به اطلاعات بر عهده کارگزار مورد نظر میباشد.

21- پس از تایید پرداخت ، خرید شما قطعی شده و میتوانید در منوی پیگیری خرید هتل های خریداری شده ( در پروفایل کاربری) از واچر هتل خود پرینت تهیه نمایید.

22- در صورتیکه به هر دلیلی اعم از کنسل شدن یا تاخیر پرواز ، ممنوع الخروج بودن مسافر ، عدم صدور ویزا و ... مسافر نتواند از هتل خریداری شده طبق تاریخ واچر استفاده نماید مطابق با قوانین کنسلی مندرج در سایت می تواند اقدام به کنسلی نماید.

بیشتر بدانیم

1- هاستل یا خوابگاه مسافری ( HOSTEL)

میتوان آن را مهمانپذیر نیز نامید نوعی مکان اقامتی ارزان قیمت است. در هاستلها معمولا هر مسافر دارای یک تخت است که در یک اتاق بزرگ مشترکا با تعداد دیگری از افراد اقامت دارند. امکانات بهداشتی ( حمام و سرویس بهداشتی ) و نیز آشپزخانه در بیرون از اتاقا ها قرار دارند و به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار میگیرند.

2- ایرپورت هتل ( AIRPORT HOTEL)

ایرپورت هتل ها در نزدیکی فرودگاه قرار داشته و مشتریان آنها را مسافرانی که پرواز آنها دارای توقف طولانی است یا مسافرانی که پرواز آنها کنسل شده است و یا خدمه و خلبان هواپیماها تشکیل میدهند.

برخی از این هتل ها برای جذب مشتری ترانسفر رایگان بین هتل و فرودگاه ارائه می دهند.جالب است بدانید به دلیل کوتاه بودن مدت اقامت برخی از این هتلها هزینه اقامت را بصورت ساعتی محاسبه می کنند.

3- سوئیت هتل ( SUITE HOTELS)

اخیرا بسیار در حال گسترش بوده و روز به روز طرفداران زیادی پیدا میکنند. سوئیت هتل ها دارای یک سالن نشیمن و یک اتاق خواب ( تعداد اتاق خوابها بستگی به اندازه سوئیت دارد) میباشند.افرادی که به مقاصد کاری سفر می کنند و مایلند اتاق کار جداگانه در محل اقامت خود داشته باشند اکثر مشتریان این نوع هتل ها را تشکیل میدهند.

4- ریزورت هتل ( RESORT HOTEL)

ریزورت هتل ها معمولا در کوهستانها، جزیره ها و ساحل های خارج از شهر قرار دارند. استخرهای بزرگ ، زمین گلف ، انواع زمین های بازی و ... از امکاناتی است که ریزورت هتل ها به مسافرین ارائه میدهند. اگر دنبال یک جای دنج برای تعطیلات هستید و یا میخواهید ماه عسل رویایی و به یادماندنی داشته باشید ریزورت هتل انتخاب ایده آلی برای شماست.

5- متل ( MOTEL)

متل ها معمولا در کنار جاده ها قرار داشته و برای سرویس دهی به راننده خودروهایی که از رانندگی خسته شده اند طراحی شده است.یک متل دارای امکانات حداقلی برای اقامت و پارکینگ میباشد.

6- بوتیک هتل ( BOUTIQUE HOTEL)

بوتیک هتلها دارای طراحی خاصی بوده و معمولا از یک تم مشخصی در انتخاب مبلمان و نقاشی و هر چیزی که مربوط به طراحی داخلی باشد پیروی می کنند و معمولا کوچکتر از یک هتل عادی هستند.

کسانی که به دنبال محل اقامتی متفاوت در مسافرت خود هستند این نوع هتل ها را انتخاب می کنند.

برای تماس کلیک کنید