direct-exectuor-armenia.jpg

مجری مستقیم تور ارمنستان به دفاتر هواپیمایی و گردشگری گفته میشود که تمام مراحل تور شامل رزرو بلیط، رزرو هتل و ارائه خدمات تور را مستقیم و بدون واسطه انجام میدهند.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا ابتدا شما را با یکی از قدیمی ترین و البته با سابقه ترین مجریان مستقیم تور ارمنستان آشنا کنیم؛ و سپس از مزایای خرید تور ارمنستان از مجری مستقیم آن برایتان بگوییم.

مجری مستقیم تور ارمنستان

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری میسان گشت سال هاست که به عنوان یکی از بزرگترین چارترکننده های پرواز در مسیر ارمنستان شناخته میشود. همچنین مجموعه میسان گشت تلاش میکند تا با چارتر کردن بهترین هتل های ایروان-پایتخت ارمنستان، پکیجی ایده آل را برای شما مسافران ارائه بدهد.

با توجه به چنین اقدامات مثبتی میتوانیم بگوییم که دفتر هواپیمایی میسان گشت یکی از مجریان مستقیم تور ارمنستان است؛ که از سال 1391 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است.

مجری مستقیم تور هوایی ارمنستان

پرواز فلای وان آرمنیا از جمله پروازهای ارزان و استانداری است، که در حال حاضر از کشور ارمنستان به ایران ( و بالعکس ) پرواز میکند.

آژانس هواپیمایی میسان گشت خوبان افتخار این را دارد تا به عنوان تنها نمایندگی انحصاری و کامل فروش پرواز فلای وان آرمنیا در ایران در خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی باشد. از طرف دیگر با توجه به رزرو مستقیم هتل های ارمنستان توسط آژانس میسان گشت میتوانیم با اطمینان بگوییم که این مجموعه مجری مستقیم تور هوایی ارمنستان است.

مزایای خرید تور ارمنستان از مجری مستقیم

ممکن است این سوال برای شما عزیزان پیش بیاید که چرا خریدن تور ارمنستان از مجری مستقیم آن تا این حد حائز اهمیت است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بدون شک خرید کردن هر کالا یا خدماتی بدون واسطه و مستقیم برتری های زیادی دارد؛ که طبیعتا تور ارمنستان هم از این جریان مستثنی نیست.

مهمترین مزیت خرید از مجری مستقیم تور ارمنستان، خرید ارزان ترین تور ارمنستانی است که میتوانید تهیه کنید. چراکه اولا شما بدون حضور هیچ شرکت واسطه ای تور را خریداری میکنید. ثانیا به دلیل ارتباط مستقیم با آژانس هواپیمایی چارتر کننده پرواز و هتل، میتوانید در جریان تورهای لحظه آخری آن آژانس هم قرار بگیرید.

همچنین در صورتی که بخواهید بنا به هر دلیلی برنامه سفر تور خریداری شده را تغییر بدهید این فرآیند بدون واسطه و از طریق مطمعن ترین مرجع برای شما انجام میشود.

برای تماس کلیک کنید